VPersonvernet ditt er viktig for oss, og denne personvernerklæringen beskriver hvordan Temp-Team Services AS samler inn og bruker personopplysninger. Personvernserklæringen baserer seg på lovverket i Norge, hvor Temp-Team Services AS holder til.
Innsamling av informasjon
- Informasjon fra registrering av CV-profil og oppdatering(er) av profilen via “min side”.
- Hvis du søker på en stilling eller registrerer din profil gjennom “Søk med LinkedIn”-funksjonen, vil systemet hente inn tilgjengelig informasjon fra profilen din i den tjenesten du autentiserer med, og denne informasjonen blir da lagret på din profil.
- Vi samler inn data i aggregert form for besøkende av siden, for eksempel trafikkdata, lokasjonsdata etc.
- I noen tilfeller vil vi lagre e-postkorrespondansen når du kontakter oss.
- Systemet setter cookies (informasjonskapsler) i nettleseren, som beskrevet i dokumentet for bruk av informasjonskapsler.
Hvordan informasjonen brukes
Informasjonen som samles inn brukes hvor det er nødvendig for å:
- Levere våre tjenester til deg og å kommunisere rundt disse tjenestene med deg.
- Gjøre en vurdering av dine kvalifikasjoner og fasilitering i forbindelse med nåværende og fremtidige rekrutteringsoppdrag eller bemanningsoppdrag.
- Informere om relevante muligheter og ytelser vi tilbyr.
- Overholde lovmessige forpliktelser.
Behandlingsansvarlig og databehandler
Temp-Team Services AS er behandlingsansvarlig, og er de som eier data som blir lagt inn i systemet. Som databehandler står RecMan AS for systemløsningen, og utvikler, drifter og vedlikeholder systemet hvor dataen din ligger. RecMan AS benytter underleverandører til å utføre databehandleroppgaver.
Det foreligger en egen databehandleravtale mellom Temp-Team Services AS og RecMan AS som regulerer hvilken informasjon databehandler har tilgang til og hvordan informasjonen skal behandles.
Tredjeparter
Temp-Team Services AS vil som sagt kunne behandle dine personopplysninger. Opplysninger om deg vil også kunne bli presentert for kunder og andre samarbeidspartnere av Temp-Team Services AS, og der behandlingsansvarlig eller databehandler er forpliktet å gjøre dette som følge av lovpålagte krav.
For å kunne bruke dataen din på en effektiv måte, og for å tilby deg de beste tjenestene er det i enkelte tilfeller nødvendig å sende opplysninger til tredjeparter. Disse tredjepartene har separate og uavhengige retningslinjer for personvern. Temp-Team Services AS har ikke ansvar for innholdet og aktivitetene til de tilknyttede tjenestene. Likevel ønsker vi å beskytte integriteten til tjenestene vi leverer, og tar gjerne imot tilbakemeldinger på disse områdene.
Innsyn, endring eller sletting av dine personopplysninger
Du har, som registrert i systemet, rett til å kreve innsyn, retting og sletting som beskrevet i personopplysningslovens § 18 samt §§ 27 og 28. Kravet skal besvares kostnadsfritt og senest innen 30 dager.
Ønsker du å trekke tilbake ditt samtykke så gjøres det ved å at din profil slettes.
Som kandidat kan du når som helst slette din egen profil inne fra “Din profil” i systemet, eller du kan ta kontakt med Temp-Team Services AS for bistand med det. Fra din profil kan du også endre på informasjon du har lagt inn på din profil i systemet.
Ønsker du innsyn i informasjon Temp-Team Services AS har på deg, eller dersom du har spørsmål eller innspill til vår behandling av personopplysninger, kan du kontakte din kontaktperson hos oss eller på epost til personvern@juhlergroup.no